2013. október 30., szerda

Hisztéria Krisztina

Már egy ideje gondolkodok a neveken. Egy jó darabig a blue szukát Halloween Hysteria-nak akartam elnevezni. A név nagyon tetszik, de attól féltem, hogy a Hysteria (Hisztéria) név valahogy a személyiségére is ráragad (volt már rá precedens) és nagyon hisztis lesz, ezért más nevet választottam. Végül a név mégis felhasználásra került, csak egy kicsit másképp. Zolival azt a kutyát nevezzük Hisztéria Krisztinának, amelyik éppen indokolatlanul visít. Ha a kan az, akkor persze Hisztéria Krisztián. 
Ma elég sokat hisztiznek, sőt még valami "játék-verekedés félét" is produkáltak. Ez tulajdonképpen abból állt, hogy a tri szuka elkezdte "harapdálni" a tri kant, majd ráült a fejére, és elaludt. Elég gyakran előfordul velük, hogy "tevékenység" közben éri őket az álom, és ahogy vannak, úgy alszanak el.
Ma már sokszor láttam őket felállni, jönni-menni nagyon próbálkoznak, bár még elég esetlenek (ma 18 naposak). Sőt ma arra is rájöttek, hogy van nyakuk ami tarja a fejüket. Egész nap úgy nyújtogatják mintha zsiráfbébik lennének, majd Szfinx pózba vágják magukat.
A szőlőcukor és a kalcium elfogyott, most már csak multivitamint adok Winnek. Amúgy is egyre nehezebben viseli a szoptatást. A kicsik úgy gyúrják-dagasztják szegénykémet, hogy amint végezett rögtön szabadulni akar. Esetenként még a fején is ugrálnak, vagy az oldalán csúszdáznak. Ezért egy kis szopizás, kis tisztogatás, ellenőrzés, hogy minden rendben van e és már szelel is ki a ládából. Valamelyik nap a blue szuka ráfeküdt Win fejére, a kis fejecskéjét bedugta Win fülébe és úgy visított. Csóri Win biztos élvezte.
Tegnap lefektettem a szőnyeget, hogy kirúgja magát, majd gondoltam teszek egy próbát hátha van kedvük mászkálni. Ebből az lett, hogy egy centit sem voltak hajlandóak megmozdulni rajta, viszont éktelen visításba kezdtek, hogy tegyem őket vissza a ládába. Visszatettem őket, de pár nap múlva újra megpróbálom. 


Ezt a kis tappancsot meg kell zabálni :-) Meg úgy ánblokk a babikát.



A "fejreülés" előtti pillanatok

Zsiráfok közt (ez biztos a zsiráfos Facebook-os játék mellékhatása :-)

Egy nem túl jó perspektívából fotózott, ámde annál zsiráfosabb kép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése