2013. október 19., szombat

Hétfordulós aggodalmak

Az elmúlt néhány óra nem telt teljesen gondtalanul. Win elég furcsán viselkedett, látszik, hogy nagyon nyúzott, kimerült. A kölykökkel is elég türelmetlen volt, de az ösztönei mégis bent tartották a ládában. A kicsik lehet, hogy emiatt vagy más miatt elég sokat sírtak. Nagy nehezen a mágikus kezek lenyugtatták őket. Win enni is alig akart. Azután egy nagyon kedves barátnőmmel diskuráltunk a dolgokról, aki azt tanácsolta, hogy adjak Winnek magnéziumot, mert előfordulhat, hogy magnéziumhiányos állapotban van a kutya azért ilyen fura. Utánanéztem, konzultáltam egy gyógyszerésszel és az állatorvossal és ők is megerősítették a dolgot. Eszerint a magnéziumhiány - ami szoptatás során elég gyakori - okozhat ilyen tüneteket. Az Interneten is találtam erről egy csomó cikket, így a patikusnál vettem neki magnéziumot B6 vitaminnal. A patikus azt ajánlotta, hogy szedjük mi is a Zolival, mert elég nyúzottak vagyunk.
Este megmérjük a babákat. Ma 1 hetesek. Kíváncsi vagyok mekkorát nőttek ez idő alatt, és csak reménykedni tudok benne, hogy Win jobban lesz (állítólag erős magnéziumhiányos állapot esetén ez több napig is tarthat). Az előbb már megivott pár deci kecsketejet, evett egy rúd Jack szalámit, kapott magnéziumot, kalciumot és szőlőcukrot is. Azért csináltam pár képet amikor a fürdőszobában relaxáltak a babák, miközben varázslatos módon kitakarítódott a szobájuk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése