2013. november 10., vasárnap

4 hetes babák

Mint tegnap említettem, a babák betöltötték a négy hetes kort. Elvégeztük a második féreghajtást, két hét múlva jön a következő. Utána előkészítettem nekik az első adag tápjukat. A kölyöktápot forró vízzel öntöttem fel és hagytam, hogy jól megszívja magát, majd szinte krémes állagúra kevertem. Tettem bele egy nagyon pici kecsketejet is, úgy 0.5-1 decit. Megvártam amíg egy kicsit kihűl és a babák elé tettem. A tri szuka rögtön rástartolt, a másik kettő eleinte csak a tál peremét nyalogatta. Hamarosan a blue szuka is falatozgatni kezdett belőle, végül a tri kan is csatlakozott. 1-2 órával később amikor benéztem hozzájuk persze tiszta kaksi volt minden. Egyrészt a féreghajtástól, másrészt az új táptól. Úgyhogy egy nagy szobatakarítást is kellett végezni. Közben rájöttem, hogy olyan helyen célszerű etetni, ahol könnyen tisztítható a padló, úgyhogy holnaptól felfedezhetik a kicsik a nappali-konyha-étkező szekciót. Az előző két alom is a nappaliban kajált, nem értem ezt miért felejtettem el.






Napi kétszer kapják a tápot egyelőre. Még kapnak persze anyatejet is, de már el kellett kezdeni a tápra szoktatás. Az anyjuk már szinte sosem fekszik le szopiztatáshoz. Win áll, a kicsik pedig mindenféle tornamutatványt bemutatva próbálnak magukhoz ragadni egy cicit. 


Mielőtt teljesen összemaszatolták magukat a táppal, még megpróbáltuk lőni róluk pár fotót. Arról már rég letettem, hogy standard képeket csináljak 4 hetes kölykökről, a lényeg, hogy legyen róluk fotó. Pózba állítani őket ennyi idősen egyszerűen lehetetlen. 

Blue merle szuka




Tricolor szuka






Tricolor kan



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése