2013. december 25., szerda

Hozd vissza!

A mai napon kiderült, hogy Maddox után megvan a második apportos kutyám. Ivy talált a kertben egy ezer éves játékbékát (ami szerintem korábban Maddoxé volt) és azt hurcolta össze-vissza. Gondoltam megpróbálom neki dobálni. Ha van bármi apportkészsége, az most kiderül. Eldobtam, ő utánarohant, és egy kis kitérővel hozta is vissza. Legalább tízszer dobtam el neki, és ő minden alkalommal visszahozta. Nem ráncigálta amikor el akartam venni tőle, hanem szépen letette elém. Ezt szerintem nem az anyjától örökölte (bár elég sok jó apportos kölyke van), mert Win a mai napig nem teljesen érti miről szól ez a játék. Eldobom neki, ő rohan utána majd vissza, de játék marad ott ahova dobtam. Ja, és közben ezerrel ugat. Flesh detto. Jól kifárasztottam a kis Ivyt. Reggel óta kint van a kertben, mindenféle programot csináltam neki és a nagyoknak is. Nekik ez a karácsonyi ajándék. Sok törődés, simi, játék és finom falatok, persze csak kutyáknak való. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése