2018. július 1., vasárnap

Bye-bye "B Pavilon", bye-bye Babirka!


 A kicsik kedden lesznek 11 hetesek. Most már csak Su van velem, Babirka - mint Elvis - elhagyta az épületet. Jaj kis Babír, hát úgy imádtam őt a legelső pillanattól. Igazi renitens kiskutya, a kópébbik fajtából.

Drága Babirka!
Az első voltál aki belopta magát a szívembe. Ahogy az ölembe hajtottad a pindurka kis fejed, és rögtön el is aludtál, majd ott szuszmákoltál rajtam, azt sosem felejtem el. Tündéri kiskutya vagy kívül-belül, és tudom, hogy rengeteg örömet fogsz tudni okozni, már a puszta létezéseddel. Nagyon hosszú és nagyon boldog életet kívánok neked! Nagyon szeretlek Babirka! Vigyázz magadra kicsikém és légy jó kiskutya! Már most hiányzol.


Babirka új otthonában cukiskodik


Babirkától már tegnap elbúcsúztam, meg még egy kicsit reggel. Ettől függetlenül persze, hogy megint rommá bőgtem a fejem. Hát nem bírom ki, hogy nem. Most Su és Ivy is szomorú kicsit. Amikor elmennek a kölykök, az utolsó mindig olyan kis szomorú. Nem érti hová lettek a testvérei. Hála az égnek ilyen piciként még nagyon rugalmasak, hamar túllendülnek ezen, és Su még így is nagyon szerencsés, mert itt az anyja, aki folyton nyüstöli. Pár nap és túl lesz rajta. Meg hamarosan én is.

Su és Babirka utolsó közösen elfogyasztott vacsija.  

Meg az utolsó közösen elfogyasztott répa. 


Most egy időre bezár a bazár. Nem mondom, hogy úgy érzem mintha csak pár nap telt volna el a születésük óta, mert ez nem igaz. Érzem ezt a 11 hetet, sőt volt az jóval több is. Hisz az alom élete tulajdonképpen már akkor elindult, amikor Ivy tüzelni kezdett. Amikor azt számolgattam, hogy fú de jó, kb. pont Fehovára lesz időben. De megnyugtattak, hogy tuti nem. És de. Emlékezetes kiállítás volt az biztos. Amikor Chuck távozása után ott ültünk Ivy-val a sarokban, non stop imádkoztam magamban, hogy muszáj, hogy sikerüljön, ennek az alomnak sikerülnie kell, mert ha nem tuti falnak megyek. Azután az ultrahangon frankón bőgtem (mennyit sírok te jó ég), hogy el sem hiszem, hát végre! Azután az egész szülés ahogy lement, ahogy 58. napon egyszer csak elkezdtek potyogni a babák, és sec perc alatt ide teleportált az a sok tündéri kölyök. Majd egy kicsit elvesztettem, az elég szörnyű volt... A többiek viszont baromi gyorsan felnőttek. Gyorsan megszülettek, gyorsan felnőttek, és elég gyorsan el is hagyták a házat. De itt marad nekem Su. Mint egy folytatásos tele-regény. Win betöltötte a 10-et, már visszavonultan él, és csak a vadászatnak hódol. Win lánya, Ivy, aki ereje teljében levő, ugyanakkor már igen komoly (na jó nem mindig) felnőtt kutya, az idén 5 éves lesz. Ő már nálam született. És itt van Ivy lánya, Win unokája, a kicsi Su. Ivytól még egy almot biztosan szeretnék, de az már tuti nem idén lesz, így most kicsit megpihenünk. A nyár a következő hetekben a nagy kozmetikázásról, sétákról, és Su szocializációjáról fog szólni. Medveparkba tuti megyünk. S ki tudja, még talán pár kiállítás is becsúszik még erre az évre. A legfontosabb küldetés mindenesetre 2018-ra sikeresen teljesítve. Picit elfáradtam, de ez afféle kellemes fáradtság, cseppet sem panaszkodom, hiszen ezt én választottam. Tudtam - vagy legalábbis gyanítottam - mennyi lemondással, mennyi munkával, és sokszor micsoda érzelmi hullámzással jár. Akkor is megéri, annyira szeretem.
És, hogy mit tanultam ebből az alomból? Rengeteget. Főleg azt, hogy mennyire nem tudok még mindig egy csomó mindent. Hogy a kutyázásban mindig van új a nap alatt. Hogy a gyakorlati tenyésztés mennyire más, mint bármiféle elmélet. Meg, hogy a tanulással sosem lehet leállni. Folyamatosan rengeteg új infót kell elsajátítani, miközben az embert annyi inger éri, hogy néha a feje is belesajdul. De hála az égnek vannak akik segítenek. Akik támogatnak, akik mindig mellettem vannak, és akik tanítanak, úgyhogy egy szavam se lehet…. A jövőben meg… majd meglátjuk mi lesz…

Ivy igyekszik felvidítani Su-t és Su kapható rá :-) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése