2015. október 14., szerda

Vegyes érzésekkel

Az elmúlt 48 óra igencsak bővelkedett történésekben. 
Mamba ma útnak indult. Hát nem mondom, hogy nem sírtam szét a szemem. Tegnap este óta annyi időt töltöttem vele amennyit csak tudtam. Adtam neki finomat enni, meg a kedvenc rágcsacsontját, és agyon simogattam, puszilgattam. Ezért nem szeretem ha ilyen sokáig marad nálam egy baba. Mert annyira a szívemhez nő, hogy sokkal nehezebb így odaadni. Ahogy feküdt az ölemben és nézett rám azokkal a gyönyörű szemeivel, majd megszakadt a szívem. De tudom, hogy fantasztikus élete lesz, és nagyon fogják szeretni. 
Drága kicsi Mambaba!
Mielőtt elindultál, mindent elmondtam neked. Hogy mennyire szeretlek, és, hogy mennyire fogsz hiányozni. Remélem adtam annyi simit, hogy az utazás alatt kitartson. Nagyon vigyázz magadra, és legyél nagyon boldog! Én sosem felejtelek el! Szeretlek Csöppem!

Mambaba


Csináltam róla egy utolsó kis videót, majd nemsoká feltöltöm.


Hát ennyi volt. Az utolsó baba is elment.....


Inkább folytatom mással, különben nem tudom abbahagyni a sírást. 

Winnie-ről lekerült a gallér, holnap megyek vele varratszedésre. Ha jól látom elég szépen begyógyult a sebe, de persze muszáj, hogy az állatorvos is áldását adja rá, és eltávolítsa a varratokat. Amúgy szerencsére teljesen jól van, rendesen fel is van pörögve a drága. Miután teljesen visszahúzódtak a cicik, ledobott pár kilót, meg egy komplett adag belső nemi szervet, teljesen meg van bolondulva. Úgy ugra-bugrál mint egy kis tinilány. :-)

Hogy némi pozitív kicsengése is legyen a bejegyzésnek; innen is szeretnék egy hatalmas gratulációt küldeni Win két csodaszép fiának, Dior-nak és Royse-nak, akik immár hivatalosan is szépek. Dior Hungaria Champion, Hungaria Show Champion, Royse pedig Hungaria Champion címmel büszkélkedhet mostantól. Fiúk; a Mama nagyon büszke rátok! Meg persze az Apukáitok és én is :-) Valamint külön köszönet a gazdáiknak, Áginak és Briginek, hogy ilyen szépen gondoskodnak a mostanra már nem annyira kicsi babáimról! 

HCH Agent Provocateur Belville Blues "Royse"


HJCH, HCH, HSCH Agent Provocateur Fleur du Mal "Dior"


Dior-t sajnos más okból is meg kell említenem, hiszen egy elég súlyos betegségből lábadozik éppen. Hála gazdija - Ági gyors reagálásának már jobban van, és reméljük hamar meggyógyul. Drága Dior! Ezúton is szeretnék neked mihamarabbi felépülést kívánni!
Dior esetét azért is említem, mert többször felmerült már a kérdés, hogy MDR1 -/- státuszú kutyának adható e Imizol. Jelentem IGEN! Ez az injekció - annak ellenére, hogy sajnos elég ijesztő mellékhatásai lehetnek - életmentő. A collie szőre lehetetlenné teszi, hogy minden egyes kullancsot észrevegyünk benne, de ha azt látjuk, hogy a kutya bágyadt, nem eszik, rozsdás a vizelete, akkor azonnal orvos és babézia teszt!!!! Nem szabad egy percet sem várni, mert minden pillanattal romlanak a kutya túlélési esélyei! 
Didike gyógyulj meg minél előbb, mert még rengeteg ugatnivaló vár rád! 

Egyéb kérdéses területek:
A here kérdés. Elég sokat konzultáltam a kérdésről az állatorvosommal. Elmondása szerint nem kell aggódni, ha a kiskutya heréje még nincs teljesen a herezacskóban 3-4 hónaposan. Kb. 8-10 hónapos korig biztosan le kell szállniuk, főleg ha amúgy jól kitapinthatóan lent van. Ha 1 éves korig nem szálltak le, akkor kell továbbgondolni a teendőket. 
Ugyanígy gyakran kerül szóba a blue merle kutyák orrának pigmentáltsága. Esetenként az orr csak 8-12 hónapos korra pigmentálódik be teljesen. Nem kell izgulni, ha egy 8-10 hetesen hazavitt kölyök orrán még vannak hússzínű foltok. 1 éves korra viszont teljesen feketének kell lennie az orrtükörnek.  

Na mára ennyi.... vár az éhes kutyabrigád. :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése