2014. augusztus 24., vasárnap

Próbálkozások

Kimentem a kertbe hátha sikerül lencsevégre kapnom Ivyt, hogy végre legyen már pár képem róla. Gondoltam a nagy számok törvénye alapján egy képe csak jó lesz. Első körben megjött az anyja, Win, aki nemcsak saját magáról nem enged egy normális képet fotózni, de előszeretettel teszi tönkre mások képeit is. Amint kattan a gép, Win feneke máris ott van a fókuszban. Nagyon tüntet a fotózás ellen. Ezért elzártam, hátha úgy könnyebben megy. Ivy-nak szépen elmondtam, hogy szeretnék róla pár képet, és tegye már meg nekem azt a szívességet, hogy pár pillanatra megáll.

- Ivy állj meg légyszi ott a Maddox mellett!
- OK! De nem lehet, hogy előtte játszunk picit? Dobálod?
- Na jó...


Vége a játéknak, gyönyörűen beáll.
- Ez nagyon jó Ivy! Meg ne mozdulj! De főleg ne ne kezd el futni széllel szemben!
- OK!



Megint megáll. Szépen pózol.
- Most tökéletes Ivy! Ne mozogj, de főleg ne gyere közelebb!
- OK!

- Kicsit menj távolabb légyszi, mert csak egy uborka látszik a kamerában!
- OK! Így jó?


- Rendben Ivy. Nekem az is jó már ha lefekszel, csak ne hátra a slagcsövek közé!
- OK!

- Ivy, a fél karomat adnám egy olyan képért, ahol rendesen megállsz és nem lógnak be a slagok a képbe!
- OK!

Mára feladtam.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése