2013. november 18., hétfő

Ismerkedő-est

A kicsik már a nappalit is birtokba vették. Kutyababa-biztossá tettük az egész területet, így nyugodtan sétálhatnak amennyit csak kedvük van. A parketta után a padlólap már nem jelentett nekik különösebb kihívást, nem csúszkálnak rajta, magabiztosan járnak-kelnek. Minden napra tartogatok nekik valami újdonságot, hogy folyamatosan szokjanak hozzá a dolgokhoz. Ma ismerkedési estet tartottunk. A felnőtt kutyákat megvacsoráztattam, majd elérkezettnek láttam az időt, hogy találkozzanak az anyjukon kívül más felnőtt kutyával. Maddot-ot választottam. Ő volt az első felnőtt az eddigi almoknál is akit odaengedtem a kicsikhez. Win benne megbízik, tudja, hogy nem bántaná a babáit. A kicsik nagyon bátran, talán túl bátran is közelítettek Maddoxhoz, sőt rögtön szopizni akartak, ezért betelepedtek alá, és rángatni kezdték. Maddox egy darabig egész jól tűrte a dolgot, de amikor már láttam, hogy kezd neki kényelmetlen lenni és legszívesebben elmenekülne, akkor inkább kiengedtem. Így ma este végre Maddox megtudta mi csipog a szobában, a kicsik pedig egy új tapasztalattal gazdagodtak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése