2013. október 29., kedd

Kánikula a fürdőben

Tegnap este ki akartam takarítani és szellőztetni a kicsik szobáját, ezért vacsi után tiszta cuccokkal kibéleltem az ovális kutyaágyat és betettem őket a fürdőbe, hogy meg ne fázzanak. Meg azért is, mert a fürdőszobában nagyon jók a fények, gondoltam lövök róluk pár fotót. Pár perc után éktelen visítás tört ki, rohantam be megnézni mi bajuk lehet. Bementem, nem láttam semmi különöset, csak nagyokat ásítottak, ezért fogtam a gépet és kattingatni kezdtem. A harmadik fotó után észrevettem, hogy amit én addig ásításnak gondoltam az lihegés volt. A fürdőben padlófűtés van, valószínű ez már túl meleg lehetett nekik. Gyorsan becsuktam a szobájukban az ablakot, megnéztem a szobahőmérőt, hogy hány fok van bent (25 fok volt) és visszavittem a három kicsit. Utána bent maradtam velük és a szoba illetve az alomláda ajtót sem zártam be, hogy áramoljon kicsit a langyos levegő. Pár perc után szerencsére abbahagyták, de a fűtést az egész lakásban levettem kicsit. Addig ültem mellettük, míg el nem aludtak. 

A két tri hamar elszenderedett, a blue szuka viszont még nyűgös volt kicsit. Ezért míg a tesók durmoltak, őt kivittem a nappaliba és együtt néztük a tévét. Simogattam, ő meg bújt hozzám és puszilgatott össze-vissza, majd elaludt a karomban. Olyan tündéri volt, hogy egészen meghatódtam tőle, még egy kicsit meg is könnyeztem. Ez volt az a pillanat, amikor először éreztem, hogy kapcsolat van köztünk. 
Azt is észrevettem, hogy kezdenek nőni a fogacskáik, a talpukon pedig már megjelentek az első pigmentfoltok, már nem tiszta rózsaszín. Azt is látom, hogy folyamatosan "edzik" magukat. Megtámaszkodnak a láda kölyökkorlátján és tologatják magukat fel és le. (A kép jobb felső sarkában a tri kan éppen ezt műveli :-)

Ui: Pár napja sikerült megfejtenem a nagy szőrcsomó rejtélyt. A láda ugyanis állandóan tele van szőrcsomókkal és eddig sosem értettem ez mitől van. Azután megfigyeltem, hogy a kicsik szopizás közben belekapaszkodnak Win szőrébe és a kis karmaikkal rendesen felszántják. Tulajdonképpen kitépkedik az anyjuk aljszőrét. Úgyhogy a rejtély kipipálva. 
Apropó karmok. Láttam, hogy megint Drakula-karmuk van ezért ma újabb manikűr vár rájuk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése