2015. augusztus 2., vasárnap

Majdnem 7 hetesen

A babák holnap lesznek 7 hetesek. Sajnos az utóbbi 1 hét nem volt zökkenőmentes, mert benyaltak valami frankó kis fertőzést. A szomszédom megnyugtatott, hogy nem biztos, hogy fertőzés, mert volt a környéken pár kutyamérgezéses eset, lehet, hogy az a bajuk. Tudja, hogy kell nyugtatni, az már biztos. Azonnal rohantam a dokihoz. Az rögtön kiderült, hogy nem mérgezés, csak egy csúnya baci vagy vírus. Szóval fogtam a kis Motaba hordozóimat, és nekiálltam a kezelésnek. Annyit kaksiztak, hogy egy percre azt kívántam bárcsak az egyik kezem felmosó lenne, a másik meg kakis-lapát. Mint Ollókezű Edward-nak, csak olyan háztartási formában. Hála az égnek most már mindenki rendben van. Kaptak egy rakat gyógyszert, meg diétás tápot a fájós kis pocakjukra. 
2-3 napig bent tartottam őket, de utána szinte teljesen kiköltöztek a kertbe. Majdnem bababiztossá tettük a kennelt, így abban tudnak futkározni egész nap. Azért csak majdnem bababiztos, mert a kis Houdinik mindig találnak valami rést ahol ki tudják dugni a kis fejüket. Megfigyeltem őket, és ahol megpróbáltak szökni, ott ráerősítettem. Most már beletörődtek a sorsukba, és egészen megszerették a helyüket. Persze nem egész nap vannak ott. A kertbe is kiengedem őket, meg a lakásba is bejöhetnek a kis lurkók. 
Elvonón is voltak, mert le kellett már cuppantani őket a ciciről. Totál függők voltak. Lassan egy hete már egyáltalán nem szopiznak. 6 hetesen kaptak még egy féreghajtást, és szépen átálltunk a sima száraztápra. Muszáj volt őket hátra rakni, mert a járó-kelők túl nagy betekintést kaptak a babákhoz. 
Ma egy nagy fotózást is tartottunk annak örömére, hogy senki sem spriccel a fenekével, és 1 órára elállt az eső. Alexnek és Mártinak pedig nem tudok elég hálás lenni, hogy ebben segítettek nekem! Olyan rengeteg sok jó kép készült, hogy csak szép lassan tudom őket feltölteni, de addig is egy kis ízelítő....
Folyt. köv....


























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése