2015. augusztus 16., vasárnap

Csak fiúk


Eszter barátnőm érkezett hozzánk látogatóba a napokban. A fiúk igyekeztek feledtetni Coraline hiányát, azt gondolták ők négyen éppen elegek ahhoz, hogy lekössenek egy embert. Eleinte még csak a játék iránt mutattak érdeklődést, utána rájöttek, hogy "no de van itt még egy-két láb!"



Egyébként bármilyen játékot adok nekik, semmi sem érdekli őket jobban mint; a láb! Az valami fantasztikus. Na meg a faág ami már amúgy is a földön hever. Szóval vehetek én nekik bármilyen drága, ilyen-olyan játékot, ezek jobban lekötik őket. 
Kedvencük a régi kutyaház, amit jobbára gyíkok laknak, de nincs szívem kidobni. A kiskutyák üdvözölték a döntésemet, mert nekik viszont tökéletes játszóház, főleg ha bújócskázni akarnak. Mondjuk ők itt ketten nem éppen hatékonyan bújtak. :-) Szerintem tisztán kivehetők, szerintük nem. Döntetlen. 



Eszter meg akarta mutatni milyen cuki a babapocak... de mi van az orrodon kiskutya?

Hát én nem tudom. Csak szaglásztam, csak szaglásztam, ez az izé meg rám ragadt. Észre se vettem. 




Körberohangálás előtti szemezés...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése