2015. május 5., kedd

Kép-kavalkád III.

Persze eljön az idő amikor fel kell függeszteni a szórakozást, mert ugye munka van. A nagy látogatás után rögtön készülődtünk, mert elhagytuk az országot egy kis időre, nem sokra, csak egy kiállítás erejéig. Vivit külföldre vittük kiállítani. Képeket sajnos nem készítettünk, mert a hosszú utazás, és várakozás miatt elszállt belőlem minden fotózhatnék. A kiállítást azért is vártam nagyon, mert ott találkoztam a kis cukikámmal. Amikor megszületik egy alom, és cseperednek a kölykök, úgy kezd az ember kötődni hozzájuk. Az is kivédhetetlen, hogy az embernek legyen egy kedvence az alomból. A második alomból volt egy kiskutya, akit annyira megszerettem, hogy majd megszakadt a szívem amikor elvitték. Elég sokáig sírtam is utána. Közben persze tudtam, hogy a kicsi nagyon jó helyre került, és nagyon büszke vagyok rá, hogy milyen fantasztikus kutya lett belőle. Csodaszép kis pofijával, kedves természetével szerintem mindenkit elbűvöl, engem legalábbis biztosan. Szóval a külföldi út során ismét találkozhattam a kisbabával, aki mára csodaszép nagylánnyá cseperedett. Manó (azaz Agent Provocateur Fleur Allure) terápiás - segítő kutyaként éli mindennapjait. A házat ahol lakik két óriás társával osztja meg. Aktív hétköznapjai mellett néha ellátogat egy-egy kiállításra is. Az is látszik rajta, hogy borzasztóan kötődik a gazdájához, kinek odaadással figyeli minden mozdulatát és nagyon jól érzi magát a két hatalmas leonbergivel.


Manó gazdájával, és két leonbergi "testrvérével"



Manó a labdájával :-)



Manó babakorában. Szerintem nem kérdés, hogy miért imádtam őt annyira. Olyan ennivaló kis cukorka volt :-)


Szóval Manó is ott volt a kiállításon, és nyert is a saját osztályában. Ivy is megnyerte az osztályt, majd 6 másik kutyával konkurált a fajtagyőztes címért, amit szintén Vivi kapott. Nagyon büszke voltam rá, főleg mert pont a ringbe lépés előtt megtámadta őt egy kutya és kb. annyi ideje volt magához térni, amíg beértünk a szalagig. De hála az égnek sikerült. Nem értettem pontosan mit mond róla a bíró, de valami nagyon szép lehetett, ezt éreztem a hangsúlyból. Sajnos a BIS-t nem tudtuk megvárni, amit így utólag azért kicsit sajnálok.

Ugyanezen a napon Magyarországon és Lengyelországban is voltak tőlem származó kutyák kiállítva. Lengyelországban Tobi (azaz Agent Provocateur Fleur de Soleil) képviselte a Winnie babákat. Tobi szintén nyert, amit az azt követő napon meg is ismételt.

Tobi (azaz Agent Provocateur Fleur de Soleil, Manó testvére)



Magyarországon Royse (azaz Agent Provocateur Belville Blues) szállt ringbe egy nemzetközi kiállításon, ahol nagyon-nagyon szép eredménnyel (Kit. I. CAC, Res.CACIB) végzett. Royse és gazdája Brigi elképesztő munkát végeztek. A kutya gyönyörűen mutatott a ringben. Royse amúgy is nagyon aktív kutya. Agilityzik, túrázik hatalmasakat gazdijával, és fogadott tesójával Enzoval.


Royse (azaz Agent Provocateur Belville Blues, Yzma tesója) a ringben


Royse kirándul, de közben végig modell :-)


Royse és Enzo gyönyörű helyeken túráznak



Szóval ez a hétvége elég eredményes volt mind a négy kutyának. Manó, Royse, Tobi és kis Ivy, nagyon büszke vagyok rátok! :-)

folyt. köv....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése